Bruno Koninckx

Bruno Koninckx houdt zich als onderzoeker bij Memori vooral bezig met digitale media en technologische innovatie. Hij werkte onder meer aan onderzoeksprojecten rond e-government, sociale media & participatie, digitale toeristische gidsen en e-reading. Daarnaast geeft Bruno vormingen rond digitale communicatie en sociale media.

Tom Rumes

Tom doceert reeds vijftien jaar Storytelling en Regie aan Thomas More Mechelen. Vanuit zijn ruime ervaring als cameraman en monteur geeft hij gastcolleges en masterclasses over storytelling en nieuwe mediatrends in binnen- en buitenland.

Steven De Hertogh

Steven De Hertogh zijn expertise ligt in (digitale) business innovatie: het collaboratief uitwerken van creatieve business ideeën en modellen, het business model canvas, alsook project en programma management. Steven heeft in deze domeinen meer dan 10 jaar ervaring als onderzoeker, coach en lesgever voor o.a. Vlerick Business School, UC Leuven-Limburg, verscheidene KMO’s, en bedrijven.

Marijn Goossens

Marijn Goossens studeerde master televisie aan het RITCS te Brussel. Hij co-produceerde een fantasy kortfilm met TvBastards en Kinepolis en deed onderzoek naar nieuwe narratieve mogelijkheden binnen een VR/360°-video productie. De resultaten van dit onderzoek werden uitgerold in België’s eerste VR-film, Paradise. Naast onderzoek is hij actief in het 360° werkveld bij Soulmade VR en doceert hij Audiovisuele Communicatie aan Thomas More.

Piet Sonck

Piet Sonck is enerzijds economist (marketing) / communicatie (specialisatie) van opleiding, anderzijds een gepassioneerd -selfmade- filmmaker. Zijn voorliefde voor zgn. long takes voedt zijn huidige interesse voor 360video/AR/VR wegens de zich nog te ontwikkelen filmtaal, alsook omwille van de innoverende business opportuniteiten die het nieuwe medium kan genereren.